Angselius Rönn
erbjudanden.jpg

Nyheter

På gång.

APSIS ny kund till Angselius Rönn

Namnlös.jpg

Marketing Automation-bolaget APSIS väljer Angselius Rönn. APSIS har i Angselius Rönn funnit en strategisk kommunikationspartner som kommer att utveckla bolagets Thought Leadership.

- Angselius Rönn är en viktig del av pusslet vi lägger under vår tillväxtresa. De har tillväxt i sitt DNA. Deras strategiska höjd och branschinsikt har redan gett resultat och är en tillgång när vi går tar en ny position inom datadriven marknadsföring, säger APSIS marknadschef Pelle Rosell.

APSIS grundades 2001 och har cirka 280 anställda samt över 6 000 kunder i 50 länder. APSIS lösningar för marketing automation, e-handel, leadsgenerering och e-postmarknadsföring har hög teknisk kvalitet samtidigt som de är lätta att få på plats och enkla att använda. Lösningarna gör att en organisation kan skapa relevanta och personligt anpassade budskap som bygger förtroende och ökar försäljning mot både befintliga och potentiella kunder.

I teamet ingår Johan Rönn, Marie Angselius och Elin Sivard.

 

Elin Sivard